Μαθήματα Hγεσίας απο μια Kυρία

“Δεν υπάρχει δύσκολος πελάτης, αλλά απροετοίμαστος πωλητής”

 Ο ηγέτης σήμερα πρέπει απαραίτητα να είναι ειλικρινής με τους ανθρώπους, ιδιαίτερα όσον αφορά την καριέρα και τις υποχρεώσεις της. Να δεσμεύεται ότι θα κάνει το σωστό με οποιοδήποτε τίμημα.

Να θυμάται σωστά τα ονόματα, ιδίως των νέων. Να θυμάται λεπτομέρειες για την οικογενειακή τους ζωή. Να ενδιαφέρεται ειλικρινά για όλους. Να ζητά απόψεις και συμβουλές από τους ίδιους, να ανακαλύπτει τα αδύνατα σημεία τους και να δουλεύει πάνω σε αυτά. Να είναι ενήμερος για τις καθημερινές τους επιτυχίες. Να τους ενθαρρύνει συνεχώς.

Η ενθάρρυνση είναι το οξυγόνο που σε δύσκολες περιόδους διατηρεί υγιή την ψυχή μας. Τελικά η διοίκηση είναι σαν να κρατάς στο χέρι σου ένα περιστέρι. Αυτό το έχω αντιγράψει, μου άρεσε πάρα πολύ. Αν το πιέσεις πολύ, θα το σκοτώσεις. Αν το πιέσεις λίγο, θα σου φύγει μακριά, θα πετάξει. Η επιτυχία σπανίως είναι συμπτωματική. Αλλά συνήθως είναι το αποτέλεσμα εξαιρετικής διοίκησης. Οι καλοί ηγέτες είναι αυτοί που κάνουν την διαφορά τελικά. Η δημιουργία ποιότητας στην ζωή των ανθρώπων μας είναι σημαντική για την μακροπρόθεσμη επιτυχία μας. Άρα, η επιτυχία μας ως ηγέτες, εξαρτάται από την ικανότητα μας να οδηγούμε τους ανθρώπους μας σε ολοένα και υψηλότερα επίπεδα προσωπικής κι επαγγελματικής επιτυχίας.

Πως όμως σήμερα με τόσο δύσκολες συγκυρίες μπορούμε να πετύχουμε κάτι τέτοιο; Καταρχήν μεταφέροντας σε τρίτους διαδικασίες. Επισημαίνοντας τα δυνατά σημεία και όχι τις αδυναμίες τους, χτίζοντας αυτοπεποίθηση. Εμπνέοντας ενθουσιασμό κι όχι φόβο. Αυτές ήταν παλαιότερες τακτικές. Λέγοντας «εμείς» κι όχι «εγώ». Λέγοντας «πάμε» κι όχι «πήγαινε».
Πηγή: underwriter.gr